Algemene voorwaarden

*Alleen volledig ingevulde en ondergetekende aanvraagformulieren worden in behandeling genomen.

*Achteraf gemaakte kosten worden in principe niet in behandeling genomen.

*Offertes van de te verwachte kosten dienen met het aanvraagformulieren te worden ingediend. Het kan voorkomen dat er verantwoording wordt gevraagd van gemaakte kosten. Facturen worden bij voorkeur rechtstreeks gestort aan bedrijven/winkels.

*Onze statuten bepalen dat diegenen alleen die wonen in het werkgebied van het voormalig Psychiatrisch Ziekenhuis te Wagenborgen (Oostelijk deel provincie Groningen lopend van Uithuizen tot Ter Apel) en in behandeling zijn bij Lentis in het werkgebied in aanmerking kunnen komen voor vergoeding.

De Familie Brons Stichting

De activiteiten van de Familie Brons Stichting worden bekostigd uit eigen vermogen. Wilt u hier meer over weten?

Meer over de stichting